مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:052023-05-31سياسي

پدافند هوایی ارتش به قدرتی برتر در عرصه بین المللی تبدیل شده است


معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرفت های چشمگیری در حوزه ی علوم پدافندی به دست آورده و به قدرتی برتر در عرصه بین المللی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در نخستین کارگاه خبرنویسی ویژه مسئولان خبر یگان های پدافندی سراسر کشور با اشاره به نقش مؤثر بصیرت و جهاد تبیین در خنثی سازی عملیات روانی دشمن، اظهار داشت: سامانه پدافندی باور 373 نماد خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفایی استعدادهای فرزندان ایران زمین است که روز به روز در حال رشد و تعالی هست.

امیر یوسفی خوش قلب ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق، پویا و شفاف توسط اصحاب رسانه به ویژه در حوزه ی نظامی موجب آرامش مردم و جلب اعتماد عمومی می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی نهایت استفاده را از فضای مجازی و ابزار رسانه می کند، افزود: دشمنان با خبرسازی های جعلی و تبلیغات روانی منفی به دنبال تحت فشار قرار دادن افکار عمومی در تمامی عرصه ها هستند؛ لذا لازم است که اصحاب رسانه با ذکاوت و هوشمندی بالا توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی ارتش به قدرتی برتر در عرصه بین المللی تبدیل شده است

پدافند هوایی ارتش به قدرتی برتر در عرصه بین المللی تبدیل شده است