مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-12اجتماعي

ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج


کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ضمن اعلام ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار- تهران از مسدود بودن محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت تردد در محورهای برون شهری را اعلام کرد و گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است و ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت روان و بدون مداخله جوی گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

برقی در خصوص محورهای دارای محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: محور گنبد – داشلی برون - مراوه تپه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور گنبد - کلاله - مراوه تپه و محور گنبد - گرگان - اینچه برون انجام می شود.

همچنین محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

وی افزود: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج

ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج