مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-10اقتصادي

آغازعملیات اجرایی 48پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی 48 پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی و قنوات خبر داد.

- به گزارش، جبرییل برادری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی 48 پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی و قنوات خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در 40 روستای فیروزکوه شامل زیرساخت های آسیب دیده از سیل و سایر روستاهای شهرستان به منظور آبرسانی در بخش کشاورزی و بهینه سازی مصرف آب اجرا می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص میزان خسارات وارد شده گفت: متأسفانه سیل اخیر باعث ایجاد خساراتی در زراعت های گندم و جو، یونجه، باغات سیب و گردو، مزارع سبزی و صیفی، دام های سبک و انبارهای علوفه و تأسیسات دامداری ها، نهرهای کشاورزی و یک واحد مرغداری و پرورش ماهی شده که در حال بررسی میزان خسارت هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به این خسارات و نیاز عشایر و دامداران به تأمین خوراک دام، 80 تن نهاده دامی برای این مناطق تأمین شده و توزیع می شود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 48 پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی و قنوات خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در 40 روستای فیروزکوه شامل زیرساخت های آسیب دیده از سیل و سایر روستاهای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازعملیات اجرایی 48پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی

آغازعملیات اجرایی 48پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی