مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:552023-05-31اجتماعي

افتتاح 21 کلاس درس و خشت گذاری 106 کلاس درس جدید دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ - مراسم افتتاح مدرسه 21 کلاسه در شهرک امام حسین (ع) اسلام شهر و آیین خشت گذاری 106 کلاس درس جدید در قالب هفت مدرسه از محل مصوبات سفر رییس جمهور به شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس این سازمان 2 پروژه خیری افتتاح و خشت گذاری و احداث 5 مدرسه دولتی، سالن ورزشی و مقاوم سازی 2 مدرسه در شهرستان اسلام شهر در دستور کار قرار گرفت.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم اظهار داشت؛ همه می دانیم ساخت و احداث مدرسه وظیفه دولت است، اما خشتی که خیر با مهربانی و عشق می گذارد، لذت دیگری دارد.

وی عنوان کرد: تقریبا از هر دوکلاس درس در هرحال ساخت یک کلاس سهم خیرین محترم است، طبق آمار در 6ماهه اول امسال قریب به 2000 پروژه در قالب بیش از 10000 کلاس درس تحویل خواهدشد که حدود 50درصد مشارکت خیرین را در این کار بزرگ به همراه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 21 کلاس درس و خشت گذاری 106 کلاس درس جدید دیگر

افتتاح 21 کلاس درس و خشت گذاری 106 کلاس درس جدید دیگر