مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-14سياسي

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بادامچیان مشارکت بالا، امنیت و سلامت و رقابت را موارد مورد تاکید در انتخابات دانست و گفت: باید در انتخابات، فهرست قوی و سالم تهیه کرده و به رقابت وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مراسم افتتاح ساختمان دفتر اداری این حزب در زنجان و یادواره شهدای موتلف با تشریح اقدامات انجام شده برای رساندن سند مربوط به لایحه کاپیتولاسیون به امام راحل اظهار کرد: امام راحل بعد از رویت این سند بود که موضوع در خطر بودن اسلام را مطرح و آن سخنرانی را در آبان 43 ایراد فرمودند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به سبقه 60 ساله فعالیت این حزب با فرمان امام راحل اشاره و تصریح کرد: امام راحل تا پایان عمر، هم به این حزب لطف داشتند چرا که موتلفه بر سه اصل ولایت امر، فقاهت و روحانیت فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای حزب موتلفه به هیچ وجه از روحانیت به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرده است، افزود: در مدت زمان فعالیت این حزب، رانت و اختلاس هم در سابقه آن دیده نمی شود.

بادامچیان با اشاره به احداث یک ساختمان خوب در زنجان افزود: فعالیت های حزب در این دفتر متمرکز خواهد شد و امیدوارم منشاء خیر و برکت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد