مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:002023-05-28حوادث

دستگیری یکی از عاملان قتل جوان ملایری


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یکی از عاملان اصلی قتل جوانی که در فروردین ماه امسال به قتل رسید توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یکی از عاملان اصلی قتل جوانی که در فروردین ماه امسال به قتل رسید توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی قتل جوانی در فروردین ماه امسال در شهرستان ملایر و متواری شدن یکی از عاملان اصلی قتل، دستگیری این متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و تلاش شبانه روزی و به کارگیری شیوه شگردهای خاص پلیسی سرانجام محل اختفای متهم را در یکی از استان های جنوبی کشور شناسایی کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران متهم را که از محل اختفای خود با یک دستگاه خودرو سواری به سمت یکی از استان های مرکزی کشور در حرکت بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند، متهم در بازجویی های به عمل آمده به معاونت در قتل اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، البسه و گردو به ارزش 10 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی از عاملان قتل جوان ملایری

دستگیری یکی از عاملان قتل جوان ملایری