مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:452023-05-30اقتصادي

احداث مجتمع خدمات جامع سلامت در محور کرج _کندوان


بخشدار آسارا از پیگیری و آغاز عملیات عمرانی احداث فاز اول مجتمع درمانی دهستان نسا این بخش خبر داد و گفت: طرح ساخت مرکز خدمات درمانی در محور کرج_کندوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سجاد خدری، بخشدار آسارا، صبح امروز، در جریان بازدید از اجرای پروژه احداث مجتمع خدمات جامع سلامت دهستان نسا با اعلام این خبر افزود: فاز نخست عملیات عمرانی احداث این مجتمع در بخش آسارا پس از وقفه سه ساله با پیگیری های مستمر از صبح امروز آغاز شد.

  وی افزود: این پروژه در مساحتی بالغ بر 850 متر مربع و در 2 فاز اجرایی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در فاز اول طی 9 ماه تکمیل و نهایی می شود که طبق قول مساعد مجری پروژه تلاش می شود ظرف 5 ماه آینده به اتمام برسد.

بخشدار آسارا با اشاره به اینکه این اولین بار است در بخش آسارا مجتمع درمانی با ظرفیت ارائه خدمات بیمارستانی احداث می شود،گفت: این مجتمع علاوه بر اینکه جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد، مسافران و گردشگران عبوری نیز از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

  خدری همچنین در بازدید از اجرای این پروژه که با حضور رییس مرکز بهداشت شرق کرج، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی البرز و نماینده شورای اسلامی بخش انجام شد بر لزوم خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به روستاییان تاکید کرد و گفت: این پروژه با تاکیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع خدمات جامع سلامت در محور کرج _کندوان

احداث مجتمع خدمات جامع سلامت در محور کرج _کندوان