مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-14اقتصادي

واریز 150 میلیارد سهم مالیاتی استان همدان توسط کارخانجات صنعتی صبانور


نماینده مردم اسدآباد در مجلس از واریز 150 میلیارد تومان از سهم استان همدان از مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس از واریز 150 میلیارد تومان از سهم استان همدان از مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد خبر داد.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مالیات کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد از سال ها پیش به حساب استان کردستان واریز می شد که با پیگیری های انجام شده 150 میلیارد تومان از سهم مالیاتی و طلب سه سال گذشته از کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد به حساب سازمان مالیاتی استان واریز شد و پرونده مالیاتی آن به همدان آمد و این میزان مالیات واریز شده براساس شاخص جمعیتی توزیع می شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت کارخانه فرومنگنز اسدآباد در سال گذشته بیان کرد: این کارخانه صنعتی بزرگ استان همدان در حال حاضر برای بیش از 500 نفر از جوانان منطقه اشتغال به همراه داشته است .

سرمدی واله با اشاره به اینکه بیش از 40 روستا و شخم زارهای جاده های روستایی شهرستان طی سال گذشته و امسال، بهسازی و آسفالت شده اند، خاطرنشان کرد: تمامی پروژه های نیمه تمام و به خواب رفته شهرستان امروز در حال اجرا بوده و یا در آستانه افتتاح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 150 میلیارد سهم مالیاتی استان همدان توسط کارخانجات صنعتی صبانور

واریز 150 میلیارد سهم مالیاتی استان همدان توسط کارخانجات صنعتی صبانور