مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-28فرهنگي

این اتفاق ناگواری است که کمتر محتوای معرفتی در سینمای ایران داریم


این اتفاق ناگواری است که ما راجع به امام رضا(ع) یک سریال به طور مشخص و چند فیلم داریم که لوکیشن ها یا اتفاق ها در حرم رخ داده و کمتر محتوای معرفتی در سینمای ایران داریم.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان سینما گفت: این اتفاق ناگواری است که ما راجع به امام رضا(ع) یک سریال به طور مشخص و چند فیلم داریم که لوکیشن ها یا اتفاق ها در حرم رخ داده و کمتر محتوای معرفتی در سینمای ایران داریم.

مازیار میری 6 خرداد ماه، در حاشیه اکران فیلم به آهستگی در جریان نمایش آثار منتخب سینمای ایران در دهه کرامت که در پردیس مهر کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که بهروز شعیبی خبر داد قرار است این اتفاق در مشهد رخ دهد و فیلم های مربوط به امام رضا(ع) اکران شود، بسیار خوشحال شدم؛ این موضوع بهانه ای شد که به مشهد بیایم.

وی افزود: بعد از اعلام فیلم ها متعجب شدم که ما در این سال ها این تعداد فیلم در خصوص امام رضا(ع) ساختیم.

بسیار غریب و دردناک است که یکی از جاذبه های دینی و معرفتی خود را به این اندازه نگاه کردیم و به اندازه 10 شب فیلم تصویری و داستانی نداریم.

میری ادامه داد: این غم انگیز است که سینمای قبل از انقلاب به هر بهانه ای لوکیشنی از حرم را استفاده می کرد، اما من که در این سال ها در شورای پروانه ساخت ارشاد بودم، آماری نداشتم که این اندازه کم توجه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اتفاق ناگواری است که کمتر محتوای معرفتی در سینمای ایران داریم

این اتفاق ناگواری است که کمتر محتوای معرفتی در سینمای ایران داریم