مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-15بين الملل

راهیابی آثار 147 شاعر به مرحله نهایی جشنواره جهانی «شعر مقاومت» کرمان


در مرحله نهایی جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان، آثار 147 شاعر به مرحله نهایی راه یافتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان، در مجموع بیش از 2000 شعر از سوی بالغ بر 600 شاعر در بخش های شعر فارسی سنّتی ، شعر فارسی نو ، شعر عربی و شعر انگلیسی برای شرکت در این جشنواره ارسال شد و در کنار شاعران پرشماری از استان های مختلف ایران، شاعرانی از کشورهایی همچون افغانستان، عراق، استرالیا، لبنان، تانزانیا، سوریه، آفریقای جنوبی، پاکستان و یمن نیز در جشنواره شرکت کردند.

براساس این گزارش، آثار رسیده به جشنواره پس از غربالگری اولیه و کدگذاری، وارد مرحله نخست داوری شدند و پس از طی این فرآیند و بررسی آثار بالغ بر 600 شاعر توسط داوران این مرحله، در نهایت 147 شاعر به مرحله داوری نهایی جشنواره راه یافتند.

بر این اساس، آثار 67 شاعر در بخش شعر فارسی سنتی، آثار 45 شاعر در بخش شعر فارسی نو، آثار 28 شاعر در بخش شعر عربی و آثار 7 شاعر در بخش شعر انگلیسی، در مرحله نهایی داوری توسط 11 داور مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، با پایان یافتن بررسی های داوران، اسامی راه یافتگان به آیین پایانی جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان به زودی توسط دبیرخانه این جشنواره اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی آثار 147 شاعر به مرحله نهایی جشنواره جهانی «شعر مقاومت» کرمان

راهیابی آثار 147 شاعر به مرحله نهایی جشنواره جهانی «شعر مقاومت» کرمان