مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:162023-06-12سياسي

رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور


حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ورود یک سرمایه گذار در ساخت قطعات موتور هواپیما در همدان اظهارکرد: با ورود این سرمایه گذار تجهیزات هواپیمایی در همدان تولید می شود، صنعتی که در آن مهندسی معکوس شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم برای رونق فرودگاه همدان و احداث کارخانه بازیافت هواپیما که در حال حاضر در میانه راه هستیم از این ظرفیت استفاده کنیم که قطعا توسعه استان را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پاسخ به اینکه متاسفانه همدان پروازهای دائمی ندارد چقدر از سوی شما پیگیری رونق در پروازها را داریم و اینکه سهمی از هواپیماهای جدید برای استان داشته باشیم؟ گفت: با سازمان هواپیمایی کشور صحبت هایی در این زمینه داشتیم و از آنجا که بیش از 60 هواپیما با ظرفیت های کوچک تر وارد کشور می شود؛ قول دادند از این ظرفیت ها برای همدان هم استفاده شود.

وی با بیان اینکه صحبت ه شده پروازهایی با ظرفیت کمتر و سرعت نشست و برخاست بیشتر در همدان باشد افزود: در مورد پرواز همدان ـ نجف، همدان ـ مشهد و همدان ـ کیش صحبت های مقدماتی انجام شده که امیدواریم محقق شود.

فلاحی تاکید کرد: بعد از پروازهای حجاج به سمت این پروازها خواهیم رفت و سازمان هواپیمایی کشور نیز توجه ویژه ای در این زمینه به همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور

رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور