مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:362023-06-10حوادث

نجات 40 نفر از آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدیر موسی خانی از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی این شهر خبر داد که آتش نشانان 40 نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

وی افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک مجتمع مسکونی 36 واحدی واقع در خیابان پیروزی قزوین در ساعت 23 و 58 دقیقه رخ داد و بلافاصله ماموران ایستگاه های مختلف با اعلام سامانه 125 به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: بلافاصله ماموران آتش نشانان چهار ایستگاه شهید بابایی، مینودر، پونک و شهید مفتح به همراه خودرو های نردبان دار و تشک نجات به محل حادثه اعزام شد.

موسی خانی با بیان اینکه یک طبقه منفی نیز با کاربری پارکینگ در این مجتمع وجود داشت، تاکید کرد: در طبقه منفی یک چند دستگاه خودرو پارک شده بود که یکی از خودرو ها دچار حریق شده بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این حریق دود بسیار زیادی طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر خودرو های همجوار بود که آتش نشانان با توجه به محبوس بودن تعداد زیادی از ساکنان در آن ساعات به 2 گروه تقسیم شدند، عده ای از آن ها برای خارج کردن ساکنان به طبقات بالا و گروه دیگر برای خاموش کردن آتش به طبقه منفی یک رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 40 نفر از آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در قزوین

نجات 40 نفر از آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در قزوین