مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-07اقتصادي

جزییات برنامه دولت برای افزایش یارانه ها


معاون وزیر رفاه جزییات برنامه دولت برای تسری افزایش 20 درصدی یارانه به سایر دهک های درآمدی بالاتر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، طرح کالابرگ الکترونیکی که از سال گذشته به صورت پایلوت در چند استان کشور اجرا شده است، از چند روز گذشته در راستای اجرای بند ی تبصره 14 قانون بودجه و به منظور مدیریت بازار و کمک به معیشت مردم در کل کشور اجرا می شود.

در گام نخست اجرای این طرح قرار است که میزان یارانه یارانه بگیران سه دهک اول، مشروط به خرید 70 درصد مبلغ یارانه از میان 9 تا 11 قلم، 20 درصد افزایش یابد.

به عبارتی دیگر در این فاز اجرایی فقط خانوارهای کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور که مبلغ یارانه دریافتی آنها به ازای هر نفر 400.

000 تومان است، مشمول افزایش 20 درصدی اعتبار خرید هستند.

11 قلم کالای اساسی شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت سفید (مرغ)، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج، حبوبات و گوشت گوساله است.

همه خانوارهای مشمول طرح می توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار شما و یا شماره گیری #1463*500* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در تشریح بیشتر جزییات این طرح گفت: طرح کالا برگ الکترونیک بحث قدیمی است که شاید حدود دو سال از روال جدید آن بگذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه دولت برای افزایش یارانه ها

جزییات برنامه دولت برای افزایش یارانه ها