مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-18اجتماعي

طرح تابستانی کاهش تصادفات رانندگی در اصفهان اجرا می شود


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی از اجرای طرح ویژه این پلیس برای افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در جاده های استان خبر داد.

- اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان متناسب با زمان ها و شرایط مختلف در طول سال برنامه ها و طرح هایی را برای افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در راه های برونشهری به اجرا می گذارد که از آن جمله می توان به طرح نوروزی، طرح تابستانه و طرح زمستانه این پلیس اشاره کرد.

وی از اجرای طرح پلیس راه اصفهان برای کاهش حوادث رانندگی در سفرهای تابستانی خبر داد و افزود: به همین منظور برنامه ها و اقدامات خوبی تدارک دیده شده و هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی امر انجام گرفته و پلیس با کلیه امکانات و ظرفیت خود در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در خدمت به هم استانی ها و هموطنان خواهد بود تا شهروندان در این ایام سفری ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

زارع با اشاره به شرایط رانندگی در راه های برونشهری عنوان کرد: تجربه، اولین شرط رانندگی در راه های برونشهری است و خیلی از کسانی که در راه های برونشهری دچار حادثه می شوند تجربه کافی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تابستانی کاهش تصادفات رانندگی در اصفهان اجرا می شود

طرح تابستانی کاهش تصادفات رانندگی در اصفهان اجرا می شود