مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-20سياسي

322 فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش چهارمحال و بختیاری اهدا می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی لازم جهت اعطای 322 مورد جهیزیه به ارزش 9 میلیارد و 660 میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان صورت گرفته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی لازم جهت اعطای 322 مورد جهیزیه به ارزش 9 میلیارد و 660 میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان صورت گرفته است.

جاسم محمدی در گفت وگو با ایسنا درخصوص ویژه برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم جهت اعطای 322 مورد جهیزیه به ارزش 9 میلیارد و 660 میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان صورت گرفته است همچنین مقرر شده در مرکز استان جشن ازدواج برگزار شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری جشن نمادین ازدواج یک زوج جوان تحت حمایت این کمیته و اهدای جهیزیه به آن ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده هفته ازدواج در استان است همچنین برنامه ریزی لازم جهت ارائه مشاوره به 322 نوعروس در این هفته انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

322 فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش چهارمحال و بختیاری اهدا می شود

322 فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش چهارمحال و بختیاری اهدا می شود