مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-11اقتصادي

اداره کل استاندارد نتیجه پایش نامحسوس آب شرب در محلات شهرکرد را اعلام کرد


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری در خصوص کدورت آب شهرکرد گفت: به صورت نامحسوس از آب 7 منطقه نمونه برداری شد که متاسفانه در برخی مناطق کدورت مناسب نبود اما مشکل میکروبی هم مشاهده نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی پژوهش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در 11 ماه گذشته با همکاری قسمت های مختلف رتبه دوم استاندارد را در کشور کسب کردیم و در بخش جایزه ملی کیفیت و دریافت نشان حلال برای صادرات محصول جزو استان های برگزیده در کشور شدیم.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در جهت رشد کیفیت کالا سه برنامه محوری در برنامه چشم انداز 20 ساله کشور برای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال برنامه ریزی شده است که بر این اساس برنامه تحولی بهار خدمت برگزار می شود.

وی با اشاره به ارائه برنامه چهار قسمتی برای تحول در مجموعه استاندارد، افزود: ارزیابی و انطباق محصولات تولیدی، تسریع در ارائه خدمات، استانداردسازی بر اساس علم نوین و اعتبارسنجی، توسعه فناورانه و هوشمندسازی در 46 بند تا سال آینده انجام می شود.

ضرورت افزایش کیفیت کالا برای افزایش صادرات محصول پژوهش بیان کرد: هدف ما در سازمان استاندارد این است تا در کنار ایجاد کیفیت و افزایش رضایتمندی مردم زمینه صادرات محصولات را نیز فراهم کنیم چرا که تا کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل استاندارد نتیجه پایش نامحسوس آب شرب در محلات شهرکرد را اعلام کرد

اداره کل استاندارد نتیجه پایش نامحسوس آب شرب در محلات شهرکرد را اعلام کرد