مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-03اقتصادي

یارانه برای همه افزایش پیدا می کند + جزییات


عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزییات طرح شبکه ملی اعتبار برای افزایش 20 درصدی یارانه توضیح جدیدی ارائه کرد.

- جی پلاس ؛ تسنیم نوشت: معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شبکه ملی اعتبار مبنی بر افزایش 20درصدی یارانه به شرط خرید کالا، از سه دهک اول شروع شده اما با تکمیل زیرساختها و افزایش فروشگاهها طرح شبکه ملی اعتبار برای دهک های دیگر هم ادامه پیدا می کند.

عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزییات طرح شبکه ملی اعتبار برای افزایش 20 درصدی یارانه سه دهک اول به شرط خرید کالا گفتگو کرد که به شرح زیر است: سوال: آقای عسگریان بفرمایید از اهداف اجرای این طرح امروز قرار است که واقعاً واریز شود به حساب مددجویان اگر که درست گفته باشیم ما به بهزیستی و کمیته امداد؟ عسگریان: شبکه ملی اعتبار در حوزه شبکه ای است که سیاست تغذیه مردم را می خواهد ساماندهی کند من بعد ما با این شبکه در ارتباط نزدیک هستیم دوم اینکه یارانه این شبکه یعنی برای اولین بار ما 1 مبلغی را شارژ می کنیم روی یارانه عزیزانمان.

سوال: چه مبلغی آقای عسگریان؟ عسگریان: این مبلغ سربه سر یارانه است یعنی اگر یارانه عزیزان ما در کمیته حضرت امام و مددجویان بهزیستی را 400 هزار تومان در نظر بگیریم 20 درصد شارژ میشود که میشود 480 هزار تومان این مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه برای همه افزایش پیدا می کند + جزییات

یارانه برای همه افزایش پیدا می کند + جزییات