مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-02ورزشي

گلایه های شدید امام جمعه سیراف از وضعیت ورزشکاران


صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کنگان کرده است بنابراین از اداره ورزش و جوانان انتظار می رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را هم تخصیص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه های نماز جمعه این هفته سیراف اظهار داشت: صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کنگان کرده است بنابراین از اداره ورزش و جوانان انتظار می رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را شفاف اعلام کند.

وی افزود: مسؤولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان جواب بدهند که چرا از سال 1392 تاکنون هیچ کار عمرانی در حوزه ورزش بخش سیراف از ناحیه آن اداره صورت نگرفته است.

خطیب نماز جمعه سیراف ادامه داد: مردم و به خصوص جوانان گلایه دارند و من گلایه آنها را بیان می کنم انتظار می رود بخش سیراف در بودجه ها دیده شود.

در لیست اعتبار ها و مساعدت های صورت گرفته از ناحیه وزارت نفت به اداره ورزش شهرستان کنگان، سهم بخش سیراف صفر اعلام شده است و این عین تبعیض است.

عاشوری با تاکید بر اینکه جفایی که در حق ورزش بخش سیراف شده است باید جبران شود، افزود: گلایه خودم، جوانان و ورزشکاران سیراف را از توجه نکردن اداره ورزش و جوانان شهرستان به بخش سیراف اعلام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های شدید امام جمعه سیراف از وضعیت ورزشکاران

گلایه های شدید امام جمعه سیراف از وضعیت ورزشکاران