مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-06اقتصادي

خوش مصرفان برق جایزه نقدی می گیرند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مشترکان کلانشهر اهواز با صرفه جویی حداقلی در مصرف برق بیش از 10 میلیون ریال در ماه پاداش دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز امروز با اشاره به آغاز طرح پرداخت پاداش به مشترکین برق بخش خانگی از ابتدای خرداد ماه اظهارکرد: طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به مصوبه وزارت نیرو در خصوص طرح دریافت پاداش به تمام مشترکین خانگی خوش مصرف عنوان کرد: مشترکان خانگی به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه جویی نسبت به سال گذشته خود 20 برابر تعرفه منطقه خود به ازای هر کیلو وات کاهش، پاداش دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه بیش از 80 درصد برق مصرفی در اهواز در حوزه خانگی است خاطرنشان کرد: این طرح ظرفیت بسیار مناسبی برای مشترکان مناطق گرمسیری نظیر استان خوزستان است که با اتخاذ راهکارهای ساده از جمله تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی 24 درجه و یا خاموش کردن کولرهای اضافی ماهیانه بیش از 10 میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

شیاری تصریح کرد: از 16خردادماه امسال در راستای صرفه جویی حداکثری و تامین رفاه و آسایش عمومی اعمال کاهش ساعت اداری اجرا خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش مصرفان برق جایزه نقدی می گیرند

خوش مصرفان برق جایزه نقدی می گیرند