مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-06سياسي

همایش حضرت جعفربن ابیطالب (ع) در قم برگزار می شود


مسئول همایش بین المللی حضرت جعفربن ابیطالب (ع) از آغاز به کار این همایش علمی خبرداد و گفت: مقالات مختلف در 9 محور اصلی زندگی نامه ایشان، قرآن و حدیث، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست خبری همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابیطالب (ع) (ذوالجناحین) پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر ناصر رفیعی مسئول این همایش اظهار داشت: یکی از رسالت های ساختمان تاریخ در مجتمع امام خمینی(ره) شناساندن شخصیت های تاثیرگذار در اسلام و تشیع است.

در اسلام شخصیت های تاثیرگذار فراوانی حضور دارند اما ملاک ما برای برگزاری این همایش ها اول دفاع از ولایت و ماندن در راه آن تا آخر و دوم رفع غربت تاریخی اشخاص است؛ ما درباره شخصیت های کربلا مانند حبیب که مدافع ولایت هم بود غربت احساس نمی کنیم ولی به بعضی شخصیت ها مانند حضرت جعفربن ابیطالب(ع) کمترپرداخته شده است.

رفیعی ضمن اشاره به برگزاری دو همایش در سنوات گذشته برای حضرت خدیجه کبری(س) و حضرت حمزه سیدالشدا(ع)، اظهار داشت: بنا داریم برای 14 شخصیت برجسته اسلام و تشیع همایش هایی با محتوای علمی برگزار کنیم که حضرت جعفر بن ابیطالب(ع) سومین شخصیت لیست ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش حضرت جعفربن ابیطالب (ع) در قم برگزار می شود

همایش حضرت جعفربن ابیطالب (ع) در قم برگزار می شود