مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-31فرهنگي

جشنواره گلاب گیری البرز پایان یافت/ بازدید بیش از 180 هزار نفر


معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از پایان جشنواره گلاب گیری در محوطه مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید خبر داد.

- شهرام علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان جشنواره گلاب گیری در محوطه مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید گفت: در مجموع بیش از 180 هزار نفر در طول فرایند برگزاری جشنواره از آن بازدید کردند و با استقبال خوبی مواجه بود.

وی اظهار کرد: این جشنواره که از 25 اردیبهشت آغاز شده بود تا 10 خرداد در محوطه مجموعه فرهنگی-تاریخی مروارید ادامه داشت.

به گفته معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز این اقدام برای اولین سال با گلاب گیری سنتی و به صورت کاملاً زنده در محوطه کاخ مروارید برگزار شد تا علاقه مندان قادر به دیدن تمام مراحل کار باشند.

وی ادامه داد: غرفه های صنایع دستی و سوغات استان ها با محوریت خوراک از استان های مختلف مانند زنجان، یزد، همدان، تبریز و… در حاشیه این جشنواره به ارائه محصولات پرداختند و همچنین اجرای موسیقی محلی نواحی و آیین های محلی اقوام برای ایجاد نشاط اجتماعی در این جشنواره برپا بود.

علی محمدی افزود: این جشنواره به عنوان یک رویداد گردشگری در تقویم گردشگری استان البرز به ثبت رسید و از سال های آینده به صورت منسجم و هدفمند برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گلاب گیری البرز پایان یافت/ بازدید بیش از 180 هزار نفر

جشنواره گلاب گیری البرز پایان یافت/ بازدید بیش از 180 هزار نفر