مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-10سياسي

استاندار گیلان: دهیار بین بنگاه داری و دهیاری یکی را انتخاب کند


استاندار گیلان با بیان اینکه دهیاران حق داشتن مشاور املاک را ندارند، گفت: دهیار باید بین بنگاه داری و دهیاری یکی را انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشتف  اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای عالی مسکن که با حضور رییس جمهور  اظهار کرد: بیش از 50 درصد مسئله جوانی جمعیت به حوزه مسکن مربوط می شود، زیرا هر زوجی برای ازدواج به مسکن مناسب نیاز دارد.

وی با اشاره به افزایش بی رویه اجاره بها مسکن در گیلان گفت: با توجه به دستور جلسه و مباحث مطرح شده در جلسات قبل انتظار دارم برخی از نکات  از جمله بحث اجاره مسکن، نظارت بر بنگاه ها و مشاوران املاک جدی گرفته شود.

عباسی با بیان اینکه محدویت اراضی برای ساخت مسکن در گیلان وجود دارد، افزود: محدودیت زمین برای ساخت مسکن در این استان  امری غیر قابل کتمان است ولی اقدامات خوبی در خصوص ساخت مسکن در مناطق دارای متقاضی زیاد انجام شده است.

وی یکی از مشکلات موجود در گیلان در خصوص نهضت ملی مسکن را عدم واریز مبلغ تعهد شده توسط متقاضیان دانست و تصریح کرد: در برخی از مناطق استان اراضی برای ساخت مسکن تهیه و هیچ مشکلی وجود ندارد ولی متقاضیان مبلغ مورد نیاز  برای پذیرش در طرح مسکن  را پرداخت نکردند که باید دلیل این امر مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: دهیار بین بنگاه داری و دهیاری یکی را انتخاب کند

استاندار گیلان: دهیار بین بنگاه داری و دهیاری یکی را انتخاب کند