مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-02سياسي

آغاز سفر کرمانی ها به مرقد امام قلب ها از جوار سردار دل ها


3 هزار و 500 نفر از عاشقان و دلدادگان پیر جماران سفر خود به سوی مرقد امام راحل را از جوار مزار سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه جمعه 12 خردادماه جاری 3 هزار و 500 نفر از عاشقان و دلدادگان پیرجماران امام خمینی(ره) به گلزار شهدای کرمان آمدند تا سفر خود به سمت مرقد بیانگذار جمهوری اسلامی را از جوار مزار  سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز کنند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه، محمدمهدی فداکار استاندار ، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسوولان ارشد استانی نیز در گلزار شهدا حضور پیدا کردند تا زائران مرقد امام را بدرقه کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: مراسم ملی و منطقه ای به مناسبت بزرگداشت این ایام برگزار می شود که می توان به برپایی آیین های مختلف در مساجد استان کرمان اشاره کرد.

سردار محمدعلی نظری با اشاره به برگزاری آیین ملی بزرگداشت ارتحال امام راحل در تهران ابراز کرد: دلباختگان امام خمینی(ره) از سراسر کشور در این مراسم شرکت می کنند تا با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کرده و همچنین مقام ایشان را تجلیل و تکریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفر کرمانی ها به مرقد امام قلب ها از جوار سردار دل ها

آغاز سفر کرمانی ها به مرقد امام قلب ها از جوار سردار دل ها