مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-03بين الملل

ترامپ با سند محرمانه پنتاگون علیه ایران چه کرده است؟


شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز جمعه به وقت محلی در گزارشی اعلام کرد که وکلای دونالد ترامپ نتوانسته اند سند محرمانه پنتاگون علیه ایران را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شبکه سی ان ان آمریکا در پی اعلام اینکه دونالد ترامپ یک سند محرمانه پنتاگون درباره حمله احتمالی به ایران را پس از خروج از کاخ سفید نزد خود نگه داشته است، در گزارشی به نقل از دو منبع آگاه اعلام کرد وکلای ترامپ اواسط ماه مارس پس از صدور احضاریه فدرال در خصوص اسناد نظامی محرمانه، برخی اسناد را به دادگاه تحویل داده اند اما سندی را که ترامپ به آن اشاره می کند، پیدا نکرده اند.

این رسانه آمریکایی به نقل از منابع خود نوشت که وکلای ترامپ پس از دریافت احضاریه با دستیاران ترامپ صحبت و مدارک و اسناد لازم در احضاریه را از جمله این مدارک و اسناد، متن های پیاده شده یا هر سندی دیگری که در آنها نامی از مارک میلی یا ایران به میان آمده بود، جمع آوری کرده اند اما نتوانسته اند سندی را که ترامپ در آن فایل صوتی به آن اشاره می کند، پیدا کنند و هنوز مشخص نیست که آیا چنین سندی تحویل دولت فعلی شده است یا خیر؟ و اگر تحویل داده نشده است، اکنون کجاست؟ بر اساس گزارش سی ان ان، این احضاریه در پی شهادت یکی از دستیاران ترامپ در مقابل هیات منصفه یک دادگاه فدرال مبنی بر شهادت درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با سند محرمانه پنتاگون علیه ایران چه کرده است؟

ترامپ با سند محرمانه پنتاگون علیه ایران چه کرده است؟