مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-07اقتصادي

ویلایی سازی نهضت ملی مسکن قم در اراضی طایقان، اسلام آباد و پرنیان


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی سازی در اراضی طایقان، اسلام آباد قنوات و شهرک جدید پرنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: در حوزه راه در محور قم- نیزار و محور پردیسان- ورجان دو پروژه بزرگ راهسازی وجود دارد که با سرعت و پیشرفت مناسب در حال ساخت هستند و با تزریق اعتبارات مورد نیاز این روند شتاب می گیرد.

وی افزود: در حوزه مسکن، ساخت بیش از 60 هزار واحد مسکونی در تعهد استان است که تاکنون حدود نیمی از متقاضیان در اراضی 560 هکتاری به صورت آپارتمانی جانمایی شدند و بخشی دیگر از این تعداد در اراضی طایقان و اسلام آباد قنوات صاحب خانه های ویلایی می شوند و باقی مانده این سهم در بخش خودمالکین و شهرهای دیگر استان خواهد بود.

زنجیرانی گفت: از مجموع 26 هزار متقاضی که 80 میلیون تومان آورده خود را تکمیل کرده اند، تاکنون 18 هزار متقاضی متصل شدند که طبق برنامه ریزی انجام شده، در تلاشیم تا پایان خردادماه تمامی این افراد به پیمانکاران متصل و بعد از آن پیامک آورده سوم برای ایشان ارسال شود.

وی در خصوص متقاضیانی که آورده خود را در موعد مقرر تکمیل نکرده اند و متقاضیانی که تأیید نهایی هستند اما تاکنون پیامک واریز برایشان ارسال نشده است، توضیح داد: این متقاضیان در اراضی طا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلایی سازی نهضت ملی مسکن قم در اراضی طایقان، اسلام آباد و پرنیان

ویلایی سازی نهضت ملی مسکن قم در اراضی طایقان، اسلام آباد و پرنیان