مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-06اقتصادي

تشدید نظارت بازرسان استاندارد بر بازار یزد


سرپرست نظارت بر اجرای استاندارد استان یزد از رشد 60 درصدی نمونه برداری از واحدهای تولیدی صنعتی سطح استان از ابتدای امسال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست نظارت بر اجرای استاندارد استان یزد از رشد 60 درصدی نمونه برداری از واحدهای تولیدی صنعتی سطح استان از ابتدای امسال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

زهرا شاه خواجه در این باره اظهار کرد: طی دو ماهه ی منتهی به اردیبهشت سال 1401 تعداد 423 نمونه برداری از واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش اداره کل استاندارد استان انجام شد ولی این عدد برای مدت مشابه امسال به 677 مورد رسیده که در کارنامه عملکرد استاندارد یزد، رشد 60 درصدی را به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: طی این مدت مجموع بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی صنعتی استان، یک هزار و 138 مورد گزارش شده که از این تعداد، 461 مورد آن مربوط به بازرسی از این واحدهاست و این رقم در مقایسه با عملکرد مدت مشابه پارسال که عدد 355 مورد بوده نیز رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

این مسئول تاکید کرد: از آزمون های انجام شده روی نمونه های اخذ شده از واحدهای تولیدی و صنعتی طی این مدت، 396 مورد با استانداردهای مربوطه منطبق بوده که در این محور از عملکرد اداره کل نیز نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از 30 درصد رشد مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بازرسان استاندارد بر بازار یزد

تشدید نظارت بازرسان استاندارد بر بازار یزد