مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-10سياسي

استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف جهت افزایش صلح و سازش ضروری است


استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف برای کاهش ورودی و افزایش صلح و سازش ضروری است.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف برای کاهش ورودی و افزایش صلح و سازش ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز 20 خردادماه در بازدید از حوزه قضایی شهرستان دلفان و بخش خاوه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش همکاران اداری و قضایی این شهرستان، اظهار کرد: امیدوارم همچنان تلاش های جهادی همکارانمان در شهرستان دلفان ادامه داشته و جهادی به رفع مشکل مردم و بررسی پرونده ها بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اساساً برای پیشرفت یک مجموعه نیاز به برنامه است و مهمتر از آن اجرای دقیق آن برنامه است، افزود: در دادگستری از ستاد تا صف برنامه های دقیقی تدوین شده است و لازم بوده با دقت مطالعه و اجرا شود و توجه به برنامه عملیاتی ابلاغی از سوی قوه قضاییه بسیار مهم است و مدیران قضایی استان بایستی بر روند اجرای آن و نیز میزان پیشرفت این برنامه عملیاتی نظارت و دقت لازم و کافی را داشته باشند.

شهواری خاطرنشان کرد: مسئله اتقان آرا بسیار مهم است و می تواند درصد رضایتمندی مردم را بالا ببرد و باعث اعتماد ارباب رجوع به دستگاه قضایی شود که در این راستا بایستی علت های نقض آرا احصا شده و به شعبه مربوطه ابلاغ و گوشزد شود تا دیگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف جهت افزایش صلح و سازش ضروری است

استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف جهت افزایش صلح و سازش ضروری است