مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-21ورزشي

کانون های مساجد بستر توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت های کانون های مساجد گفت: کانون های مساجد بستری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی مسجد، کانون نشاط از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد کردستان اظهار کرد: مسجد کانون نشاط، امید، سازندگی و بالندگی است.

وی با تأکید بر بالا بردن جذابیت های فرهنگی، اجتماعی در مساجد و اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستری برای ایجاد و تقویت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت توجه به زیربنای فرهنگی عقیدتی کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور عنوان کرد: ساخته شدن این زیربنای فکری در مسجد باعث می شود فرزندان ما در آینده آدم های موفقی باشند و در آینده منشأ اثر خواهند بود.

رمضانی همچنین به توسعه فعالیت های اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: اکران فیلم های سینمایی در مساجد، بالا بردن ظرفیت های مهارت آموزی فنی و حرفه ای، بهره گیری از ظرفیت های فضاهای فرهنگی و ورزشی استان برای خدمات دهی به بچه های مسجد از مهمترین اقدامات ستاد کانون های مساجد برای بالا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد بستر توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند

کانون های مساجد بستر توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند