مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:122023-05-29سياسي

استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق بر گسترش روابط تجاری و گردشگری تأکید کردند


«محمدطیب صحرایی» و« آزاد توفیق رحیم»، استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق ضمن بازدید از زیرساخت های مرز شوشمی پاوه و طویله حلبچه، طی نشستی دو جانبه ظرفیت های موجود برای توسعه مناسبات گردشگری و تجاری را بررسی و بر گسترش آن ها تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استاندار کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک با استاندار حلبچه که با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و برخی از مسؤولان 2 استان در مرز شوشمی پاوه برگزار شد، به همزیستی تاریخی و ریشه های مشترک فرهنگی و دینی مردم استان های کرمانشاه و حلبچه اشاره کرد و گفت:مذاکرات خوبی با هدف تقویت ارتباطات سازنده و مفید میان مسئولین ارشد 2 استان انجام شد.

محمدطیب صحرایی تأکید کرد: خوشبختانه هر دو طرف بر گسترش مناسبات دوجانبه از طریق این مرز در کوتاه ترین زمان ممکن توافق دارند.

استاندار کرمانشاه افزود: امیدواریم با توسعه زیرساخت ها و اجرایی شدن توافقات شاهد رونق روزافزون این مرز مشترک و بهبود معیشت مردم منطقه باشیم.

وی در ادامه به تشریح توانمندی های کرمانشاه در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی و کشاورزی و ارائه خدمات فنی و مهندسی پرداخت و گفت: کرمانشاه متناسب با نیاز استان حلبچه، آمادگی گسترش مناسبات در حوزه های مختلف تولیدی و خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق بر گسترش روابط تجاری و گردشگری تأکید کردند

استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق بر گسترش روابط تجاری و گردشگری تأکید کردند