مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:102023-05-31اقتصادي

برق کشاورزان اهواز رایگان شد


کشاورزی می توانند با خاموش کردن پمپ های برقی تامین آب مزارع خود از ساعت 11 تا 18 و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق کاملا رایگان استفاده کنند.

- مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: طبق برنامه های پیشنهادی وزارت نیرو تمام مشترکان کشاورزی این کلانشهر می توانند با خاموش کردن پمپ های برقی تامین آب مزارع خود از ساعت 11 تا 18 و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق کاملا رایگان استفاده کنند.

عبدالحمیدعباس شیاری در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: به منظور عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری و حفظ پایداری شبکه برق وزارت نیرو پاداش ها و مشوق های بسیار خوبی برای مشترکین در نظر گرفته است که ضرورت دارد این مشوق ها به اطلاع شهروندان برسد.

شیاری ادامه داد: براساس رویکرد تشویقی وزارت نیرو پاداش ها به شکل پلکانی تا 20 هزار ریال برای صرفه جویی درهر کیلو وات ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: تجربه موفق گذر از پیک برق سال 1401 و پرداخت 925 میلیارد ریال پاداش نشان داد مشترکین برق می توانند با اجرای برنامه های مورد نظر وزارت نیرو علاوه بر کمک به حفظ پایداری شبکه از مزایا و پاداش های صرفه جویی نیز بهره مند شوند.

شیاری با اشاره به مشوق ها و پاداش های وزارت نیرو در بخش کشاوری تصریح کرد: در این راستا طی برنامه ریزی صورت گرفته کشاورزان این منطقه به 2 گروه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق کشاورزان اهواز رایگان شد

برق کشاورزان اهواز رایگان شد