مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-08اجتماعي

نمایش شهرداری ملارد در برخورد با تخلفات و ساخت وسازهای غیرمجاز


شهرداری ملارد که در روزهای اخیر با تخریب برخی ساخت وسازها مدعی مبارزه بدون مماشات با تخلفات است لازم است نسبت به وظایف خود در خصوص فرآیند احداث این بناها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، امیرحسین اسماعیلی در یادداشتی آورده است: طی هفته های گذشته فیلمی تحت عنوان برخورد شهرداری ملارد با یک تخلف ساخت و ساز در حوزه اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد منتشر شد که نیروهای شهرداری اقدام به برداشتن کرکره واحدی تجاری کردند که گویا مجوز قانونی نداشته و حواشی و اظهارات مختلفی را به دنبال داشت.

فرای ضرورت برخورد با تخلفات در هر سطحی اما این نوع برخوردهای درون دستگاهی آن هم نسبت به مجموعه ای مانند آموزش و پرورش شائبه عدم حل اختلافات و اقدامی برای نمایش قدرت بالاتر را پررنگ تر کرد.

از طرفی دیگر این نکته مطرح است که آیا شهرداری ملارد طی حدود 2 سال اخیر و آغاز دوره ششم مدیریت شهری، در تمامی تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز و پرونده های کمیسیون ماده 100 منجر به رأی تخریب، به همین شکل و با قاطعیت ورود کرده و نسبت اعاده به وضعیت سابق اقدام کرده است؟ روز چهارشنبه نیز در خبری دیگر شهرداری ملارد اعلام کرد ملکی را به مساحت 1500 متر مربع در جوار جاده چیتگر(جاده شهریار به ملارد) تخریب کرد و در فیلم منتشر شده که با آب و تاب بسیار و حتی استفاده از تصویربرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش شهرداری ملارد در برخورد با تخلفات و ساخت وسازهای غیرمجاز

نمایش شهرداری ملارد در برخورد با تخلفات و ساخت وسازهای غیرمجاز