مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-01اقتصادي

جابه جایی بیش از 143 هزار مسافر از شهرستان اردبیل


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: بیش از 143 هزار مسافر در 2 ماهه گذشته از شهرستان اردبیل جابجا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام خیاوی عصر امروز در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: بیش از 143 هزار مسافر در 2 ماهه گذشته از شهرستان اردبیل جابجا شده اند و این میزان جابجایی مسافر در قالب 21 هزار و840 سفر انجام شده و 21 شرکت مسافربری در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 304 هزار و328 تن کالا توسط 34 شرکت حمل ونقل کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده افزود: در این مدت 20 هزار برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

حفاظت و صیانت از حریم راه ها خط قرمز راهداری است رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور 62 مورد گشت حریم در راه ها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم، تاکنون 6 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، متوقف و قلع و قمع شده، 26 مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و قلع وقمع، برای32 مورد توقف کار و اخطارابلاغ شده همچنین از 7 مورد درختکاری و حفاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 143 هزار مسافر از شهرستان اردبیل

جابه جایی بیش از 143 هزار مسافر از شهرستان اردبیل