مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 03:152023-05-31دانش

پذیرفته شدگان اولیه آزمون ارشد بخوانند


با توجه به آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز پنجشنبه 11 خرداد ماه جاری، - با توجه به آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز پنجشنبه 11 خرداد ماه جاری، داوطلبان باید تایید کنند تا 31 شهریور ماه جاری از دوره کارشناسی فارغ التحصیل خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متقاضیان حاضر در جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می توانند به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کنند و برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمایند.

آن دسته از افرادی که براساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در این آزمون شده اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان اولیه آزمون ارشد بخوانند

پذیرفته شدگان اولیه آزمون ارشد بخوانند