مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-30سياسي

حرف های زیادی برای روشن شدن نقش دین و تأثیر آن در آینده جهان وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری گفت وگوی ادیان در جریان سفر خود به صربستان به همراه امیر پورپزشک، - رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به موضوع سومین دور گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت کلیسای ارتدوکس صربستان تحت عنوان دین و جهان معاصر تأکید کرد: حرف های زیادی برای روشن شدن نقش دین و تأثیر آن در آینده جهان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری گفت وگوی ادیان در جریان سفر خود به صربستان به همراه امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی کشورمان، رضایی، کاردار سفارت، خانم زهرا رشیدبیگی، رییس اداره ارتدوکس مرکز گفت وگوی ادیان با ولادیمیر اورلیچ، رییس مجلس صربستان دیدار کرد.

در این دیدار که ذکورلیچ، معاون مجلس و نماینده مسلمانان بوشنیاک و رییس گروه دوستی پارلمانی صربستان و ایران حضور داشتند، ولادیمیر اورلیچ، رییس مجلس صربستان با ابراز خرسندی از برگزاری گفتگو های دینی به روابط خوب دو کشور اشاره کرد.

وی اذعان کرد: برگزاری همایش بانوان تأثیرگذار در تهران و شرکت بانوی اول صربستان و افتتاح گوشه صربستان در کتابخانه ملی و از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های زیادی برای روشن شدن نقش دین و تأثیر آن در آینده جهان وجود دارد

حرف های زیادی برای روشن شدن نقش دین و تأثیر آن در آینده جهان وجود دارد