مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-11اقتصادي

گودال 50 متری در جاده چالوس


به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به طور کامل قطع شده و 50 متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا 10 روز بسته خواهد بود.

- معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه یک گودال 50 متری در جاده چالوس ایجاد شده که با پر کردن آن،  ظرف یک هفته ترافیک چالوس برقرار می شود؛ گفت که ایمن سازی دقیق و اساسی این منطقه برای بازگشت به حالت قبلی، به بیش از 1000 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اکبری درباره وضعیت جاده چالوس پس از سیل توضیح داد: بارش بعدازظهر روز پنج شنبه خسارت زیادی به محور چالوس وارد کرده؛ در این بارش که در 15 سال گذشته سابقه نداشته است، در چند کیلومتری پایین دست و بالادست سد کرج در حدود هشت نقطه از محور چالوس، گل و لای و سنگ از کوه به پایین جاده سرازیر شد تا جایی که ارتفاع گل ولای به بیش از دو متر می رسید.

خودروهایی که در این محدوده در سطح جاده مانده بودند، در زمان بارندگی متوقف شدند و شب پنجشنبه گرفتار شدند؛ البته بعضی از مسافران همان زمان جابه جا شدند.

وی ادامه داد: از صبح روز جمعه کار آزادسازی خودروها به صورت جدی تر دنبال شد و حدود 12 دستگاه ماشین آلات راهسازی شروع به بازگشایی یک معبر قابل عبور برای خودروها کردند که تا بعدازظهر روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودال 50 متری در جاده چالوس

گودال 50 متری در جاده چالوس