مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-11اجتماعي

دادستان: سیل کرج خسارت جانی داشته است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با حضور در برخی مناطق سیل زده جاده کرج - چالوس در جریان روند پاکسازی و خدمات رسانی قرار گرفت و دستوراتی را برای تسهیل بازگشایی مسیرها صادر کرد.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با حضور در برخی مناطق سیل زده جاده کرج - چالوس در جریان روند پاکسازی و خدمات رسانی قرار گرفت و دستوراتی را برای تسهیل بازگشایی مسیرها صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مددی به همراه معاون خود و تعدادی از مسئولان با حضور در مناطق سیل زده جاده چالوس در جریان روند امدادرسانی و بازگشایی مسیر قرار گرفت.

وی با تشریح شرایط پس از بارندگی شدید روز پنجشنبه در استان گفت: با توجه به حجم بالای بارش، متاسفانه در برخی مناطق استان شاهد وقوع سیلاب بودیم که خسارات جانی و مالی برای شهروندان در پی داشت.

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: از همان ساعات اولیه با دستور رییس کل دادگستری استان، نظارت ویژه بر عملکرد دستگاه های امدادرسان آغاز و دستورات لازم برای رفع موانع و همچنین تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان صادر شد.

مددی با اشاره به اینکه به مسئولان شرکت راه آهن دستور داده است تا زمینه بهره گیری از تجهیرات این مجموعه برای تسهیل دسترسی آب منطقه ای به خروجی سد کرج را فراهم کنند بیان کرد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: سیل کرج خسارت جانی داشته است

دادستان: سیل کرج خسارت جانی داشته است