مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-03بين الملل

تحرکات مشکوک آمریکایی ها در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن


منابع مطلع از تحرکات جدید آمریکایی ها در مثلث مرزی میان سوریه-اردن-عراق با هدف ایجاد هماهنگی میان نیروهای وابسته به کُردهای سوریه و گروه های مخالف دمشق پرده برداشتند.

- منابع مطلع از تحرکات جدید آمریکایی ها در مثلث مرزی میان سوریه-اردن-عراق با هدف ایجاد هماهنگی میان نیروهای وابسته به کُردهای سوریه و گروه های مخالف دمشق پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع مطلع خود فاش کرد که ارتش آمریکا اقدامات جدیدی را برای هماهنگی در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن علیه نیروهای خارجی هم پیمان با دمشق که در نزدیکی این منطقه مستقر هستند، انجام داده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از این منابع محلی، یک هیئت بلندپایه از ارتش آمریکا با بندر حمیدی الدهام، رهبر نیروهای صنادید وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در منطقه الیعربیه استان حسکه دیدار کرد.

طبق گزرش آناتولی، این جلسه فرماندهان آمریکایی حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید و گفته می شود ارتش آمریکا در حال برداشتن گام های جدیدی برای هماهنگی نیروهای خود در مناطق مرزی سوریه، عراق و اردن است.

منابع مذکور همچنین فاش کردند که فرماندهان آمریکایی در این جلسه از نیروهای صنادید خواستند تا با هماهنگی شبه نظامیان تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه در منطقه التنف واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات مشکوک آمریکایی ها در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن

تحرکات مشکوک آمریکایی ها در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن