مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-17پزشكي

5 فایده باورنکردنی خوابیدن روی زمین


ما اغلب به این دلیل قوز می کنیم که صاف نگه داشتن ستون فقرات در طول روز برای بعضی از ما سخت و دردآور است.

خوابیدن روی زمین به تنظیم و صاف شدن ستون فقرات و گردن کمک می کند، - وقتی روی زمین می خوابید، وزن بدن به طور مساوی پخش و فشار کمتری به لگن، مهره های کمر و شانه ها وارد می شود.

این امر باعث می شود خون در طول شب آزادانه در سرتاسر بدن گردش کند، امری که کمک می کند اندام های بدن بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

  گردش مناسب خون می تواند به توزیع اکسیژن و خون سالم در سرتاسر بدن کمک می کند و به این ترتیب، قلب، ریه ها و عضلات می توانند عملکرد مناسبی داشته باشد.

به علاوه، این امر به گلبول های سفید خون اجازه می دهد تا در صورت لزوم در بدن جابه جا شوند، امری که کمک می کند دستگاه ایمنی بدن راحت تر با بیماری ها مبارزه کند.

  2- صاف نگه داشتن ستون فقرات در طی روز را راحت تر می کند   ما اغلب به این دلیل قوز می کنیم که صاف نگه داشتن ستون فقرات در طول روز برای بعضی از ما سخت و دردآور است.

خوابیدن روی زمین به تنظیم و صاف شدن ستون فقرات و گردن کمک می کند، امری که می تواند باعث بهبود پوسچر یا همان حالت قرارگیری بدن شود.

  بهبود پوسچر نه تنها فشار وارده بر گردن و شانه ها را کاهش می دهد، بلکه احتمال میگرن و سردرد، انحراف ستون فقرات (اسکولیوز) و درد مفاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 فایده باورنکردنی خوابیدن روی زمین

5 فایده باورنکردنی خوابیدن روی زمین