مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-07بين الملل

زمین خوردن مدام پرزیدنت؛ چرا بایدن هنوز رییس جمهور است؟


یک رییس جمهور وقتی که گرفتار مسئله امنیت و بقاء کشورش نباشد، ساخت اقتصادی و سیاسی روان و آرامی دارد و نهادها هستند که کارها را به پیش می برند.

- یک رییس جمهور وقتی که گرفتار مسئله امنیت و بقاء کشورش نباشد، ساخت اقتصادی و سیاسی روان و آرامی دارد و نهادها هستند که کارها را به پیش می برند.

عصر ایران؛ سجاد بهزادی - جو بایدن رییس جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت هاست به موضوع بحث های داغ رسانه ای تبدیل شده  است، در جشن فارغ التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتا د.

برای نخستین بار نیست که پرزیدنت یا به زمین می خورد و یا رفتارهایی برعکس و غیر معمول از خود نشان می دهد.

با این حال چرا بایدن 80 ساله، همچنان رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان است و حتی به صورت رسمی بار دیگر کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرده است.

ایالات متحده بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان از سطحی از توسعه و توانمندی عبور کرده است و دیگر رییس جمهور در این کشور؛ چالش های زیادی در حوزه های مقدماتی اقتصاد و سیاست ندارد و در سطح کلان برنامه ریزی ها انجام می شود.

احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران هم زمانی معتقد بود که کشور ما نیز از یک مرز توانمندی و اقتدار عبور کرده است ؛ اما به نظر نمی آمد چنین باشد؛ اگر چنین بود چرا با هر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خوردن مدام پرزیدنت؛ چرا بایدن هنوز رییس جمهور است؟

زمین خوردن مدام پرزیدنت؛ چرا بایدن هنوز رییس جمهور است؟