مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-21سياسي

آسیب های اجتماعی مناطق شوش، هرندی و قیام زیر ذره بین قوه قضاییه


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از محله های شوش، هرندی و قیام بازدید میدانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، اصغر جهانگیر به همراه تعدادی از مدیران دستگاه قضایی با حضور در شهرداری منطقه 12 از آخرین وضعیت مناطق شوش، هرندی و قیام مطلع و برنامه های ویژه ای برای کنترل و کاهش آسیب های این مناطق تدوین کرد.

در ابتدای این برنامه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حضور برخی اعضای شورای شهر، شهردار منطقه 12 و رییس خدمات شهری شهرداری تهران نشست مشترکی داشتند که به بررسی مشکلات معتادان متجاهر و امنیت اهالی و حفظ جایگاه ویژه این مناطق پرداخته شد.

جهانگیر هدف از این نشست را پیگیری اقدامات انجام شده در مدیریت شهری و افزایش اثربخشی آنها توسط دستگاه قضایی بیان کرد و گفت: در جلسه ای که به مناسبت سالروز 15 خرداد با حضور ریاست محترم قوه قضاییه برگزار شد، بیان شد کسانی که بانیان حماسه آفرینی 15 خرداد بودند و در دیگر حوزه ها اعم از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مناسبتهای مذهبی و فرهنگی نیز همواره نقش اساسی را داشته امروز در محلاتی، مانند هرندی، قیام، 17 شهریور و.

که در معرض آسیب های فراوانی است سکونت دارند و ما برای قدرشناسی از آنان باید کوشا باشیم تا این شرایط را تغییر دهیم و آنها به حق خود از بهبود کیفیت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی مناطق شوش، هرندی و قیام زیر ذره بین قوه قضاییه

آسیب های اجتماعی مناطق شوش، هرندی و قیام زیر ذره بین قوه قضاییه