مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:362023-06-20فناوري

تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، اوایل شهریور ماه 1401 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای جمشیدآباد بخش زیراب شهرستان سوادکوه حضور یافت و از اتصال 95 درصد از روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: تا سال آینده هیچ روستایی بدون ارتباط با شبکه ملی اطلاعات نخواهد بود و تا پایان امسال مشکل ارتباطی روستای جمشیدآباد حل شود.

90 روز تأخیر در وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که استاندار مازندران و مدیران دیگر استانی و شهرستانی هم حضور داشتند را شاهدیم و هنوز مشکل ارتباطی روستای جمشیدآباد حل نشد و دهیار و اعضای شورای روستا پیگیری های مستمری را برای اجرای مصوبه داشتند تا مشکل روستای زیبای جمشیدآباد در بخش ارتباطات حل شود.

پیشنهاد خروج دکل های ارتباطی از روستا برای پوشش مناطق اطراف و خریداری یا اجاره مکان راه اندازی و موانع دیگر توسط دهیار و شورای روستا رفع شد و همه شرایط برای اجرای مصوبه وزیر آماده شده بود.

قاسم خادمی رییس شورای روستای جمشیدآباد و رییس شورای بخش زیراب در این زمینه با اشاره به پیگیری 9 ماهه اجرای رفع مشکل ارتباطی بر طبق قول وزیر ارتباطات گفت: قرارداد با آب منطقه ای مازندران منعقد شد و مبلغ اجاره را هم پرداخت کردیم ولی دکل ها در نیمه شب گذشته به روستای مجاور منتقل شد که این مکان 7 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه

تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه