مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-17اقتصادي

افزایش اعتبار تخصیص یافته به حوزه زنان و خانواده در دور دوم سفرها


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی گفت: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده نسبت به بودجه سفر قبلی افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دومین دور سفر استانی به آذربایجان شرقی اظهار کرد: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده استان در نظر گرفته شده افزایش چشمگیری نسبت به دور اول سفر به این استان داشته است.

وی افزود: اختصاص بودجه جهت اشتغال بانوان، تعمیر و تجهیز مدرسه شبانه روزی دخترانه هشترود و خوابگاه دخترانه دانشگاه فنی و حرفه ای، ایجاد بازارچه های دائمی صنایع دستی بانوان، واگذاری مسکن رایگان به خانواده های دارای فرزندان 4 قلو، کمک به اجرای طرح های آسیب زدایی و همچنین تکمیل و تجهیز پارک بانوان از جمله مواردی است که در دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی برای حوزه زنان و خانواده مصوب شده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: مسئولیت اجرای این طرح ها و محل تأمین بودجه آن نیز مشخص است که با همکاری معاونت زنان و وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه و شرکت ملی صنایع مس ایران انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبار تخصیص یافته به حوزه زنان و خانواده در دور دوم سفرها

افزایش اعتبار تخصیص یافته به حوزه زنان و خانواده در دور دوم سفرها