مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-20سياسي

رشد 50 درصدی اشتغال زندانیان در خوزستان


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی از رشد 50 درصدی اشتغال زندانیان در استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی از رشد 50 درصدی اشتغال زندانیان در استان خوزستان خبر داد.

نصرالله ابراهیمی در جشن گلریزان آزادسازی 60 زندانی جرایم غیر عمد که امروز (30 خردادماه) مصادف با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز به یمن سالروز ازدوام امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) به منظور افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف از جمله خوابگاهی، درمانی، انبار، فضای اشتغال و آشپزخانه و آزادی 110 زندانی جرایم غیر عمد در خوزستان حضور یافتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سیاست اصلی این سازمان برای اجرای قوانین کیفری، اصلاح و تربیت، آموزش و طبقه بندی جرایم است.

برای اینکه بتوانیم به مقوله حبس زدایی و جایگزین کردن مجازات های حبس اقدام کنیم و اصلاح و تربیت مددجویان انجام شود تا توانمند، بازاجتماعی و بازسازگار شوند، نیازمند دو سه برنامه مهم از جمله اشتغال زایی هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی بیان کرد: اشتغال زندانیان موجب می شود مددجویان برای خانواده های خود ارتزاق کنند و درآمد کسب کنند و حرفه آموزی داشته باشند تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی اشتغال زندانیان در خوزستان

رشد 50 درصدی اشتغال زندانیان در خوزستان