مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:452023-05-31اجتماعي

محیط بانان مردان بی ادعایی که از طبیعت حراست می کنند


شهرکرد_ محیط بانان مردان بی ادعایی هستند که از محیط زیست حفاظت و حراست می کنند و اگر آنها نبودند طبیعت نیز از بین می رفت.

- خبرگزاری مهر _ گروه استان ها: زندگی در شرایط سخت، دوری از خانواده، کمین های طولانی مدت در سرما و گرما، روبرو شدن با خطراتی نظیر پرت شدن از کوه، مار گزیدگی و مانند آن و مهمتر از همه مجروح شدن و یا شهادت در رویارویی با شکارچیان، فقط بخشی از دشواری های یک محیط بان در انجام وظیفه است.

همه این سختی ها به خاطر عشق، علاقه و حفاظت از طبیعت و حیات وحش است و اگر غیر از این بود آنها عطای محیط بانی را به لقایش بخشیده بودند.

همه ما واقفیم اگر سبزپوشان و سبزدلان محیط بان نبودند طبیعتی هم نبود و گونه های حیوانی با ارزش با خطر انقراض مواجه می شدند.

صندلی محیط بان، سنگریزه های بیابان و میزش صخره های کوه است که هر روز با آنها در جدال است.

آنها همه سختی ها را بخاطر عشق و علاقه به طبیعت و حفاظت از گونه های جانوری تحمل می کنند و وسیله نقلیه شأن، موتورسیکلت و راه پیش رویشان بیابان برهوت و گرمای طاقت فرسا است.

همه ساله، روز ولادت امام رضا (ع) به پاس قدردانی از زحمات این سربازان بی ادعا، روز محیط بان نامگذاری شده و ما هم به همین بهانه گزارشی از تلخی ها و شیرینی های شغل محیط بانی منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان مردان بی ادعایی که از طبیعت حراست می کنند

محیط بانان مردان بی ادعایی که از طبیعت حراست می کنند