مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-05سياسي

گلزار شهدای 15 خرداد در تهران گلباران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با شصتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم تهران و دشت ورامین و با حضور مسوولان، مردم و خانواده معظم شهدای این قیام، - همزمان با شصتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 1342، گلزار شهدای این قیام خونین در تهران گلباران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با شصتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم تهران و دشت ورامین و با حضور مسوولان، مردم و خانواده معظم شهدای این قیام، شامگاه دوشنبه مزار شهدای این قیام خونین گلباران شد.

مسوولان با نثار گل بر مزار شهیدانی که غریبانه و مظلومانه توسط رژیم منحوس پهلوی در گورستان مسگرآباد به خاک سپرده شدند، بر ادامه راه شهیدان و حراست از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه تأکید کردند.

در این مکان 56 شهید از شهدای 15 خرداد مدفون هستند که از این تعداد، 6 شهید متعلق به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک هستند که کفن پوش در حمایت از مرجعیت شیعه و ولایت فقیه جان خود را تقدیم راه اسلام کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این آیین گفت: شهدای 15 خرداد سال 1342 در گرمای تابستان و با پای پیاده و در میان تهدید دشمنان اسلام، 27 کیلومتر را به سمت تهران طی کردند که از مرجعیت و ولایت خود دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای 15 خرداد در تهران گلباران شد

گلزار شهدای 15 خرداد در تهران گلباران شد