مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-31فرهنگي

نمایشگاه نقاشی و سفال در بیجار افتتاح شد


به مناسبت دهه کرامت نمایشگاهی از آثار سفال و صنایع دستی هنرمند دیار گروس محمد علی حسینی در محل گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، به مناسبت دهه کرامت نمایشگاهی از آثار سفال و صنایع دستی هنرمند دیار گروس محمد علی حسینی با همکاری حوزه هنری و اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار در محل گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار افتتاح شد.

عبدالرضا خضری رییس حوزه هنری بیجار در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با تبریک میلاد فرخنده حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 اثر هنری استاد محمد علی حسینی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش در زمینه نقاشی بر بوم و نقاشی بر سفال در کنار زیورآلات هنری ساخته شده توسط این هنرمند در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: این معلم هنرمند با بهره مندی از تکنیک های مختلف هنری و الهام از فرهنگ غنی دیار گروس تلاش کرده است آثاری متناسب با  سبک زندگی اسلامی ایرانی مردمان بیجار را از دریچه هنر بر بوم و سفال  خلق کند.

رییس حوزه هنری شهرستان بیجار ادامه داد: این نمایشگاه از 10 لغایت 20 خرداد ماه جاری به مدت 10 روز در محل گالری مهر سینما آزای دایر است و علاقه مندان همه روزه از ساعت 10 الی 12:30 و 15:30 الی 21 می توانند از آن بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی و سفال در بیجار افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی و سفال در بیجار افتتاح شد