مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:322023-06-07اقتصادي

احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال شمال کشور در بابل


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی اطفال شمال کشور با اعتبار بالغ بر 35 میلیارد تومان در شهر امیرکلا احداث می شود، - ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی اطفال شمال کشور با اعتبار بالغ بر 35 میلیارد تومان در شهر امیرکلا احداث می شود، گفت: در صورت تامین مالی برای تجهیز این بیمارستان از سوی وزارتخانه، پیش بینی می شود در 6 ماه نخست امسال به بهره برداری برسد.

سیدعلی مظفرپور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال شمال کشور در شهر امیرکلا بابل با ظرفیت 120 تخت فعال در رشته های مختلف به زودی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: این بیمارستان در زمان بحران قابلیت افزایش 150 تخت هم دارد که گام مهم علمی و یک شهرت کشوری دارد.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در زمینی به مساحت چهار هزار و 200 متر مربع در 6 طبقه است، افزود: این بیمارستان مجهز به اتاق عمل، اورژانس و بخش های تخصصی و فوق تخصصی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 1395 آغاز شد و با پیشرفت فیزیکی 60 درصد، اجرای آن به دلیل کمبود اعتبار متوقف شدو این مسئول با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به تکمیل پروژه های نیمه تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال شمال کشور در بابل

احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال شمال کشور در بابل