مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:012023-06-08ورزشي

3 وزیر پیشنهادی دولت به زودی به مجلس معرفی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سیدمحمد حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری بابل با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط خیلی سخت کار را تحویل گرفته است و با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کند، اظهار کرد: دولت سیزدهم یک روز بعد از تشکیل هیأت دولت سفر استانی خود را آغاز و به خوزستان که در آن مقطع با مشکل های زیادی روبرو بود، سفر کرد.

وی با بیان اینکه به زودی وزیر سه وزارتخانه صمت، جهاد کشاورزی همچنین وزارتخانه تازه تاسیس بازرگانی با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی معرفی می شوند،افزود: دولت برای حل مشکل مردم در یک سال اول فعالیت خود به تمام استان ها سفر کرده است و برای نظارت بر فرآیند اجرای مصوبات سفرهای استانی دور دوم را هم آغاز شد.

معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم بسیاری از ناترازی عملکرد گذشته را جبران کرده و در مسیر تحول گرایی حرکت می کند، اضافه کرد: دولت در ابتدای کار خود در حوزه برق 15 هزار مگاوات ناترازی برق داشت که نیمی از این کمبود را جبران کرده است.

وی با اعلام اینکه دولت در حوزه سیاست خارجی 436 سند و تفاهم نامه با کشورهای مختلف امضا کرده است که نیمی از این سندها اقتصادی و بقیه فرهنگی و ورزشی است،گفت: رییس جمهور هفته آینده به چند کشور آمریکای لاتین سفر خواهد کرد و دیپلماسی فعال دولت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 وزیر پیشنهادی دولت به زودی به مجلس معرفی می شوند

3 وزیر پیشنهادی دولت به زودی به مجلس معرفی می شوند