مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-14اقتصادي

کاهش 80 درصدی گاز سوزی مشعل ها در ایران


مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: توانسته ایم مقدار سوختن گازهای مشعل را تا 80 درصد کاهش دهیم و در تلاش هستیم این مقدار را به حداقل برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی روز سه شنبه (23 خردادماه) در آیین گرامیداشت هفته محیط زیست (روز صنعت سبز) اظهار کرد: برای صیانت از محیط زیست در دولت سیزدهم اقدام هایی انجام شده، تا حدی که میانگین 10 مورد تعمیرات اساسی توربین در مناطق نفت خیز جنوب، در سال 1401 به 67 مورد رسید و توانستیم مقدار گازسوزی مشعل ها را تا 80 درصد کاهش دهیم و در تلاش هستیم این مقدار را به حداقل برسانیم.

وی صیانت از محیط پیرامونی را از وظایف ذاتی و الزامات اولیه قلمداد کرد و گفت: پس از انقلاب صنعتی همگام با افزایش بهره مندی انسان و گسترش رفاه، متأسفانه در 200 سال اخیر استفاده بیش از حد انسان از طبیعت سبب بحرانی شد که آثار آن در افزایش دمای زمین و از بین رفتن لایه ازن و مشکلات آن قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب وبا اشاره به بهره برداری صرفه جویانه از طبیعت افزود: باید با اصلاح فرهنگ، اقدامی صورت بپذیرد و شما کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب باید به عنوان پرچمداران این حوزه در صنعت نفت در ترویج این فرهنگ تلاش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی گاز سوزی مشعل ها در ایران

کاهش 80 درصدی گاز سوزی مشعل ها در ایران