مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-13فرهنگي

قم در بخش قصه گویی ظرفیت های خوبی دارد


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: استان قم با وجود هنرمندان بسیار در عرصه قصه گویی دارای ظرفیت های خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد غفاری ظهر سه شنبه در مراسم جشن ثبت ملی قصه گویی در قم اظهار داشت: ثبت ملی قصه گویی پس از برگزاری 24 دوره جشنواره قصه گویی به صورت ملی و جهانی، جز آثار و میراث ناملموس ایرانی و اسلامی صورت گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان داشت: جشن ملی قصه گویی در استان قم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد و این استان در این حوزه دارای ظرفیت های خوبی است.

وی ابراز داشت: جشن ملی ثبت قصه گویی در مزار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد قصه های ایثار و مقاومت و همچنین در آستان قدس رضوی به عنوان نماد قصه های ملی و آیینی و همچنین در طاق بستان کرمانشاه به عنوان قصه های ملی و آیینی برگزار شد.

غفاری گفت: نهادینه سازی مسائل دینی و مذهبی از جمله مسائل آموزشی احکام و اخلاق و معارف اسلامی از جمله کارکردهای مهم قصه ها و داستان ها است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ابراز داشت: ایران اسلامی دارای تمدن غنی است و بسیاری از رویدادها در قالب قصه ها و داستان ها به نسل های مختلف منتقل شده است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در بخش قصه گویی ظرفیت های خوبی دارد

قم در بخش قصه گویی ظرفیت های خوبی دارد